REZERVAČNÍ PODMÍNKY
on-line Charitativního jarmarku pořádaného ve prospěch charitativní organizace
Nadačního fondu Šance onkoláčkům, IČO: 03592715, se sídlem Husova 1037, 334 01 Přeštice,
zapsaného v nadačním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni pod sp. zn. N 225
I. Úvodní ustanovení
- Tyto rezervační podmínky (dále jen "rezervační podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti organizátora on-line Charitativního jarmarku (dále také "Organizátor") a zájemců o poskytnutí příspěvku na charitativní účel formou úhrady ceny za rezervovaný produkt nabízený Organizátorem (dále jen "Zájemce") prostřednictvím rozhraní webové stránky umístěné na internetové adrese www.andelkapomaha.cz (dále jen "webová stránka").
- Výtěžek získaný od Zájemců bude použit na charitativní účely, konkrétně pro účely charitativní organizace Nadační fond Šance onkoláčkům, IČO: 03592715, se sídlem Husova 1037, 334 01 Přeštice, který byl založen se záměrem materiálně a finančně pomáhat dětem s vrozenými vadami, s onkologickým či jiným závažným onemocněním a dva roky po jejím ukončení.
- Organizátorem tradičního Charitativního jarmarku je spolek Andělka pomáhá, z.s., IČO: 14247739, zastoupený předsedkyní výboru Alenou Bukačovou.
- Znění rezervačních podmínek může organizátor měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění rezervačních podmínek.
II. Provedení rezervace produktu
- Zájemce může provádět rezervace produktů pouze bez registrace přímo z webového rozhraní.
- Veškerá prezentace produktů umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a Organizátor není povinen rezervaci ohledně produktu přijmout.
- Webové rozhraní obsahuje informace o produktech, a to včetně uvedení cen jednotlivých produktů. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní.
- Pro rezervaci produktu vyplní Zájemce rezervační objednávkový formulář ve webovém rozhraní. Rezervační formulář obsahuje zejména informace o:
a) rezervovaném produktu (objednávaný produkt "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní),
b) množství rezervovaného produktu,
c) celkové ceně rezervovaného produktu.
(dále společně také jako "rezervace"). - Při rezervaci produktů je Zájemce povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené Zájemcem při rezervaci jsou Organizátorem považovány za správné.
- Před odesláním rezervace Organizátorovi je Zájemci umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do rezervačního formuláře Zájemce vložil, a to i s ohledem na možnost Zájemce zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do rezervačního systému. Rezervaci odešle Zájemce Organizátorovi kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku". Údaje uvedené v rezervaci jsou Organizátorem považovány za správné. Organizátor neprodleně po obdržení rezervace toto obdržení Zájemci potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zájemce uvedenou v rezervaci (dále jen "elektronická adresa Zájemce").
- Organizátor je vždy oprávněn v závislosti na charakteru rezervace (množství produktů, výše ceny) požádat Zájemce o dodatečné potvrzení rezervace (například prostřednictvím elektronické pošty či telefonicky).
- Smluvní vztah mezi Organizátorem a Zájemcem vzniká doručením přijetí rezervace (akceptací), jež je Organizátorem zasláno Zájemci elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu Zájemce.
- Zájemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniklé Zájemci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s realizací rezervace (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zájemce sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
III. Cena produktu a platební podmínky
- Cenu rezervovaného produktu může Zájemce uhradit Organizátorovi výhradně jen v hotovosti při osobním odběru na výdejním místě. Náklady spojené s balením a dodáním produktu jsou zahrnuty ve ceně produktu zveřejněné ve webovém rozhraní.
- Organizátor nepožaduje od Zájemce zálohu či jinou obdobnou platbu.
- Cena je splatná při převzetí rezervovaného produktu.
IV. Dodání produktu
- Rezervační systém umožňuje pouze osobní převzetí rezervovaného produktu Zájemcem ve výdejním místě.
- Výdejní místo se nachází na adrese: Pernštýnské nám. 1, 530 02 Pardubice (budova radnice).
- Provozní doba výdejního místa je 30.11.2024 od 10:00 do 17:00 hodin.
- Organizátor si vyhrazuje právo v nezbytných případech upravit provozní dobu výdejního místa. O této skutečnosti je povinen bez zbytečného odkladu Zájemce informovat.
V. Odpovědnost za vady produktu
- Zájemce bere na vědomí, že nabízené produkty představují výsledek ruční práce, přičemž každý rukodělný produkt je charakteristický svou originalitou.
- Organizátor odpovídá Zájemci, že rezervovaný produkt při převzetí nemá vady, zejména odpovídá za to, že:
a) produkt má vlastnosti, které Organizátor popsal nebo které Zájemce očekával s ohledem na povahu produktu,
b) produkt se hodí k účelu, který pro jeho použití Organizátor uvádí nebo ke kterému se produkt tohoto druhu obvykle používá,
c) produkt je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a produkt vyhovuje požadavkům právních předpisů. - Zájemce si při vyzvednutí rezervovaných produktů osobně zkontroluje množství a kvalitu převzatých produktů.
- Výměna produktu či vrácení ceny je s ohledem na omezené období trvání Charitativního jarmarku možné pouze v provozní době výdejního místa, nejpozději však do 27.12.2024 (v případě výměny produktů nejdéle do vyprodání skladových zásob).
VI. Ochrana osobních údajů
- Svou informační povinnost ohledně osobních údajů Zájemce poskytované v souvislosti s provozováním rezervačního systému v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) plní Organizátor prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- Osobní údaje Zájemce jsou zpracovávány výhradně za účelem vytvoření rezervace zvoleného produktu ve formě objednávky, potvrzení rezervačních podmínek a odeslání rezervace, dále za účelem zpracování elektronické rezervace, zajištění osobního výdeje zvoleného produktu a také za účelem případné nezbytné komunikace mezi Zájemcem a Organizátorem.
VII. Závěrečná ustanovení
- Kontaktní údaje Organizátora: adresa elektronické pošty: andelkapomaha@gmail.com.
- Rezervační podmínky nabývají účinnosti dne 14.10.2024.